keep calm & zjedz ogórka

No! Przestało się w końcu powietrze do nas lepić :) temperatura spadła i od razu nabrałam zręczności w palcach. Naprawdę od daaawna nie siedziałam z taką przyjemnością nad papierami - możliwe, że to za sprawą zdjęcia - jednego z moich ulubionych ostatnio. Odkurzyłam Dianę - i chętnie pokazałabym wam efekty, ale cudna pani w fotolabie nie zrobiła mi skanu na cd.. cóż, może przy następnej okazji :)
Scrap do Humowej mapki na ScrapMap - zobaczcie jakiej fajnej!!



Jako, że dziś piątek 13, wszyscy zarzucają nas czarnymi kotami na zdjęciach (albo i nie tylko). Mmnie to nie rusza w żaden sposób - poza tym chyba jedynie, że dziś piątek! Ale nie - bo jutro pracuję więc lipa. Ja was poczęstuję moim ostatnim wyrobem :D kiszę ogórki (uwielbiam takie dwudniowe), a z powodu braku słoika postanowiłam włożyć je do dzbanka na kwiaty :) Mam nadzieję, że wyjdą smaczne :D


We wtorek (w końcu!!) udało mi się coś, co planowałam już od kilku dobrych tygodni.. Z batem nad karkiem, do 2 w nocy i przekrwionymi oczkami siedziałam przed kompem i klnąc w żywe oczy (ahaha jak drastycznie..) robiłam sobie fotograficzne portfolio. Które, notabene, wcale nie oddaje mojego ówczesnego nastroju :) Jest miło, spokojnie, przyjemnie i cicho.. :) Zapraszam!


O. Pada deszcz :) pozdrawiam deszczowo w takim razie :)

6 comments:

  1. O matko zakochałam się te kropeczki no :* Piękne scrapiszcze. Takie cukierki :))) I ten zawijas i gwiazdki. Kocham :*

    ReplyDelete
  2. dzis dałam tę fote wywołać:)
    i tez zrobię :)
    Twoje scrapiszcze cudne:)))

    ReplyDelete
  3. I jeszcze raz ja, przejrzałam portfolio. Piękne zdjęcia i bardzo fajna strona :))

    ReplyDelete
  4. Anti, kochana:) dziękuję :* Ty zawsze tak podniesiesz na duchu :)

    ReplyDelete