here we come!

Hurra :D Jest już! Co? Nasze wydanie specjalne magazynu 30x30!!! Zapraszam do przeglądania, czytania (znajdziecie tam mój artykuł o wakacyjnej fotografii!!), inspirowania się i cieszenia z niego tak jak MY :)

Here we come!! Our new issue of online magazine 30x30 is available!!! You are welcome to read (you will find there my own article about summer photography!!!), watch and inspire just as much as WE are :)


Ale to nie wszystko dziś :) Mam jeszcze trochę kraftowych rzeczy po pokazania :) Usiadłam dziś rano przy biurku z rękami i głową pełną weny i zapału! Nie scrapowałam chyba z tydzień - jak dla mnie to wieczność! Dziś udało mi się zrobić layout do mapki znalezionej na blogu Pretty Little Studio. Jest wesoły i taki.. ach idealny na zakończenie tego pięknego lata!

But that's not all for today:) I have some crafts to show you, which I made this morning. I was so full of ideas and inspirations, I haven't done this for a week or more, so it seems just like eternity! But today I made a layout with the sketch from Pretty Little Studio. It's full of joy and perfect matching to the beautifull summer that we had this year!

 ILS:: [vivid]




Zrobiłam też skromną kartkę ślubną, całą w bieli:)

Another thing I made is this wedding card - all white:)





A na koniec chcę was zaprosić na mojego fotograficznego bloga do podglądnięcia portretów pewnych fantastycznych kobiet :)

Let me take you to my photoblog to see 4 incredible amazing women :)


Do zobaczenia wkrótce :)
See you soon :)

3 comments:

  1. Mizeria bardzo fajny artykuł! lekki, przyjemny ale przemycający wiedzę :) scrapy i te z 30x30 i vividowy cudne!

    ReplyDelete
  2. Piękne skrapiszcze, ale tym razem najbardziej urzekła mnie kartka. Jest przepiękna!

    i piękne fotografie :*

    ReplyDelete
  3. Mizeria scrap wyszedł mega kolorowy i energetyczny- bomba :*

    ReplyDelete