czasu! {give me more time} | a photo a day

Hej, hej!
Ostatnio brakuje mi czasu.. na wszystko :( jak to jest, że kiedy mamy niby więcej wolnego to nie nadążamy za uciekającym czasem? Na szczęście na scrapowanie i zdjęcia zawsze znajdzie się trochę miejsca w moim planie dnia :)
Mam do pokazania kartki, które ostatnio robiłam wieczorami:

Hello!
Oh, please, give me more time.. I need to resize the day more than twice! Why is that? Fortunately, I always have time for scrapping and photo shooting ;)
First, I have to cards to show you:






A widziałyście już kochane dziewczęta te piękne NOWE papiery I {lowe} SCRAP?? 
Na blogu candy :)
Have you seen brand new collection of I {lowe} SCRAP?
There is a candy on the blog :)

A teraz mam kilka zdjęć z zeszlego tygodnia, w ramach wyzwania 'a photo a day' :)
Here are some photos from last week {a photo a day challenge} :)



 




Reszta pokaże się w przyszłym tygodniu :) Tak jak i pewna jesienna sesja rodzinna!
Miłej niedzieli :)

I'll show you the rest of my photos next week :) Just like another family photo session!
Have a good Sunday :)

9 comments:

  1. jak Ty piknie podskoczyć potrafisz. mnie to zawsze jakoś koślawo wychodzi ;) cudne fociszki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha Lejdi, kwestia ćwiczeń - tylko gorzej jak cię kto przyłapie w trakcie ahaha :D dzięki :*

      Delete
  2. Urocze karteluchy i uwielbiam zdjęcia! Matko są piękne!

    ReplyDelete
  3. To, że robisz cudowne zdjęcia to już nikogo nie dziwi (te w skoku i deski są nieziemskie!), ale skąd tyle romantyzmu na tych kartkach?!
    Są CUUUUDOWNE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noomiy kochana, bo ja wbrew pozorom mam ogromne pokłady romantyzmu w sobie :)) gdzie je mam przelewać jak nie w zdjęcia i na papier? :)
      dziękuję :*

      Delete
  4. Ależ cudne te grzybki! I zdjęcie skoku! (mi nigdy nie wychodzi, nie umiem tak skakać, haha)

    ReplyDelete