red, white and horses

Hej! Udało się :) Po ponad miesiącu udało mi się wybrać kilka fajnych zdjęć z naszej zimowej sesji i opublikować je tutaj.
To był naprawdę fantastyczny dzień! Mimo mrozu, chłodu i przemarzniętych palców, wszystkie wspominamy tą sesję bardzo miło :)
Modelki: Gosia i Milena
Makijaż: Ania
Zdjęcia: ja

Hello! I did it :) After such long time finally I was able to pick up a few photos from our winter photo session and published it here. 
It was sucha  great day! Beside the frost, cold and freezing fingers, we all had a wonderful time :)
Models: Gosia & Milena
Make-up: Ania
Photos: me























A na koniec mam dwa zdjęcia z backstage'u :D Było wesoło!



9 comments:

  1. i Ci się męska modelka przyplatała w tych fotkach :P
    suuuupppppeeeer zdjęcia :):) piękne! aż zima nie taka straszna się robi!

    ReplyDelete
  2. Cudne wspomnienie zimy! Uwielbiam jak w drugiej fotografi świat odbija się w oczach modelki :)

    ReplyDelete
  3. Moje ulubione to to z sankami, cudowne!

    ReplyDelete
  4. świetne :) fajnie wyglądają rozwieszone latarnie :)

    ReplyDelete
  5. A mnie najbardziej model przypadł do gustu :P

    ReplyDelete
  6. Ale fajne na drugiej fotce to odbicie w tęczówkach i źrenicach ;)

    ReplyDelete
  7. Przepiękne są te zdjęcia! Cudowne kolory i klimat!

    ReplyDelete
  8. dziękuję wam wszystkim za komentarze :) pracy przy sesji było sporo ale jak wiadać opłaciło się :)
    dziękujemy!!! :)

    ReplyDelete
  9. A dlaczego ja wcześniej nie widziałam tych zdjęć? Świetna sesja :) te czerwone akcenty są mmmmm... Taką zimę mogę zaakceptować :)

    ReplyDelete