GOSSAMER BLUE APRIL KITS

Hello! It's 1st of April - can you believe it? :) Time is flying, I swear! I'm so in love with April kits from Gossamer Blue - they are full of new Dear Lizzy, Amy Tangerine, Studio Calico and more.. :) The colors are bright and fresh, lots of yellow and aqua and green - just perfect for spring projects! You can visit our April gallery to see more inspirations with those kits. Here is mine - made with Main Kit only - happy scrappin'! :) Have a lovely day!


Hej ho! Mamy kwiecień, uwierzycie? Czas po prostu frunie! Zakochałam się w kwietniowych kitach Gossamer Blue - są radosne, kolorowe i pełne wiosny - po prostu idealne na tą porę roku! Sporo w nich nowych kolekcji Dear Lizzy, Amy Tangerine, Studio Calico i innych ;) Zapraszam do naszej kwietniowej galerii po więcej inspiracji :) A ja mam dziś dla Was mój layout zrobiony z głównego kitu - ale obiecuję, że będzie więcej! :) Cudnego dnia Wam życzę!!



5 comments:

  1. niecierpliwie czekam na więcej :)
    cudny, wiosenny LO <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* ja czekam na Twoje wiosenne :D mam nadzieję, że będzie dużo po naszej sesji!

      Delete
  2. piekna praca, wszystkie twoje prace palaja taka czystoscia <3 :)
    pozdrawiam!
    tak, tak, kwiecien plecien co przeplata nie? :)

    ReplyDelete